Якимось вітром занесло мене в науку)) Семінар професійного зростання в УДПУ для молодих викладачів, січень 2019


От ви, панове студенти, зараз ще відпочиваєте активно, а викладачі трудяться в поті чола!
Сьогодні, наприклад, потрапила я на 

семінар
професійного зростання для молодих викладачів 
від Науково-методичного центру професійного розвитку викладача

перший у цьому роціякий відбувався в лекційній аудиторії на 2 поверсі 2-го корпусу. 

Присутніх було плюс-мінус осіб 30, і не тільки молодих викладачів.


Виступали: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Олександр Миколайович Коберник та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Надія Миколаївна Стеценко.


Що я там підслухала.
Держава проводить реформи (ну вона це любить, аби до толку...)
Цьогоріч впроваджують нову форму атестації університетів у сфері наукової діяльності.
Надали правила, згідно з якими універ самостійно має прорахувати свій бал згідно з вимогами до наукового життя-буття. Там страшно розумні формули усілякі.)  Згідно з результатом універи розподіляться на 4 групи.

Приблизно:
 1 група-наукова діяльність світового рівня. Наукові роботи загальнодержавного або світового значення.
2 група-наукова робота ведеться на високому професійному рівні, є наукові розробки, що мають значення для економіки країни та зміцнення національної безпеки.
3група-наукові розробки забезпечують достойний освітній рівень власного та інших освітніх закладів.
4група-ой-йой-йой!-потрібно братись за голову і щось змінювати, і то швиденько.

Згідно цих балів і потрапляння до певної групи буде розлядатись науковий потенціал університету, аналізуватись перспективність в науковому розвитку і, зрештою, право на існування вишу. От так.
Маємо ми право їсти свій хліб чи ні? To be or not to be (с)Shakespeare
Ві́льям Шекспі́р — англійський драматург Єлизаветинської епохи, актор і поет./(c)wiki 
До уваги будуть братись дані за останні 5 років діяльності.
Покращало у нас все чи погіршало, будуть вираховувати з математичною точністю.
Важливими будуть показники активності вступу до аспірантури, кількість кандидатів та докторів наук у співвідношенні до всього наукового складу, чисельність аспірантів, докторантів, молодих учених, кількість захищених кандидатських дисертацій. Кількість публікацій та членів редакційних колегій рівня Scopus та Web of sience.
Scopus — бібліографічна і реферативна база даних та інструмент для відстеження цитованості статей, опублікованих у наукових виданнях./(c)wiki
Web of Science — платформа, на якій розміщено бази наукової літератури і патентів./(c)wiki
Також моніторитиметься обсяг коштів на впровадження наукових досліжень та їх подальшу реалізацію, на наукове обладнання. Економічний ефект від наукової діяльності, який і чи є взагалі? Тобто аналізуватиметься все.

Це буде впливати і на чисельність штату працівників, на кількість державних місць у магістратурі.  

Посил: хто працює-той молодець, хай працює ще краще, хто не працює-або хай починає прикладати максимальні зусилля, або є баластом...а баласт при зміни висоти самі розумієте куди...

Олександр Миколайович Коберник навів деякі попередні розрахунки по нашому університету, розповідати на загал не буду-то наша внутрішня інформація, а хотіли би дізнатися-то прийшли би послухали;)
Добре це чи ні, оці нові реформи-вирішувати вам. Побачимо.

Надія Миколаївна Стеценко (це те що я стигла почути), дещо покритикувала роботу у царині дистанційного навчання: оформлення занять, стиль презентацій, незрозумілість і незручність викладення матеріалу, недостатню активність в системі Moodle. Замисліться і бігом виправлятися! ))
Moodle — це безкоштовна, відкрита (Open Source) система управління навчанням. Вона реалізує філософію «педагогіки соціального конструктивізму»[3] та орієнтована насамперед на організацію взаємодії між викладачем та учнями, хоча підходить і для організації традиційних дистанційних курсів, а також підтримки очного навчання. /(c)wiki 
хочете докладніше, йдіть сюди 

Тож…
Дуже хочеться, щоб універ потрапив у одну із вищих груп. Дуже хочеться, щоб тенденція із закриванням шкіл і вишів у державі стала прямо протилежною-щоб у нас покращилось фінансування і збільшувалась кількість навчальних закладів, і покращувалась якість і доступність освіти!!! А шо?! Мріяти не зашкодить! А мрії-вони втілюються (точно знаю!)

І традиційно, всім, хто заходив і читав,
Гарного чарівного дня…а навіть тижня! (а чого розмінюватися, правда? ;) )

P.S. технічна підтримка-Дмитро Джога, відповідальний спеціаліст за впровадження дистанційної освіти в університеті.
Присутніми були:
Рудницький С.- викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики,
Трофаїла Наталія- викладач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини,
Черніченко Людмила- викладач кафедри спеціальної освіти ФДСО,
Возносименко Дарія- викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики,
Усатюк Яна- викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій,
Андрусик О.-викладач кафедри психології,
Маслюк Р.- доцент кафедри спортивних дисциплін,
Козловська С.- викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання,
Танасійчук Н.- викладач кафедри медико-біологічних основ фізичної культури,
Шаповалюк К.- викладач-стажист кафедри психології,
Скочко М.- аспірант,
Войтовська А.- викладач-стажист, аспірант кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи,
Мельничук В.- викладач-стажист кафедри теорії початкового навчання,
Дубовик Л.- викладач кафедри англійської мови та методики її викладання,
Бойко О.- старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи,
Моргай Л.- аспірант, викладач-стажист кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи,
Матрос О.- доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи,
Безрукова А.- аспірант, викладач кафедри англійської мови та методики її навчання,
Кравчук Н.- кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини,
Корінчак Л.- кандидит біологічних наук, доцент кафедри медико-біологічних основ фізичної культури,
Гут Н.- кандидит філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов, ФІМ,
Щербань І.- кандидит педагогічних наук, доцент, кафедра іноземних мов,
Філіпович Т.- викладач кафедри теорії та практики іноземних мов,
Гурський І.- викладач кафедри теорії та практики іноземних мов,
Голоднюк С.- викладач-стажист кафедри слов'янських мов та зарубіжної літератури, 
Коробань О.- викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями, ФІПО,
Станіславчук Н.- викладач кафедри фінансів, обліку та економічної безпеки, ННІЕБО,
Савченко В.- старший викладач кафедри технологічної освіти,
Декарчук С.- викладач кафедри фізики і астрономії та методики їх навчання,
Ковтанюк М.- ФФМІ,
Куценко С.- ІФ.

фуф...все...пішла спати)))


Коментарі